Microsoft sunucularında yaşanan teknik aksaklıktan dolayı, @hotmail.com, @outlook.com, @outlook.com.tr, @windowslive.com … gibi uzantılı e-posta adreslerine iletişimde sorun çıkmaktadır.
Enstitü Başvuru Sisteminde hesap açarken yukarıdaki e-posta adreslerinin kullanılmaması gerekmektedir.
Her başvuru dönemi için yeni hesap açılması gerekmektedir. Aynı kullanıcı e-posta adresi ve TCKN ile yeni hesap açılabilir.
Başvuru süreci ile detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşılabilmektedir.
Online başvurunuzu tamamlamanızın ardından bilimsel değerlendirme sınavı (Yazılı ve/veya Sözlü) tarihlerini başvurulan bölümün kriterlerinden takip edebilirsiniz. Kriterler için tıklayınız.
YDS/e-YDS/YÖKDİL puanı yerine TOEFL IBT puanı olan adaylarımız TOEFL IBT puanlarının YDS karşılığını dikkate almalıdır. IELTS sınavının eşdeğerliliği kalktığı için başvurularda bu puanınızı kullanamazsınız.
Aday tarafından onaylanmamış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. Aday başvurusunda herhangi bir düzeltme veya işlem yaptığında başvuru onayı otomatik kalkar. Bu yüzden her yapılan düzenlemeden sonra aday başvuru onayı vermelidir.
Değerlendirmede YÖKSİS’ten gelen Genel Ağırlıklı Not Ortalaması geçerli olacağı için adayların Not Ortalamalarının YÖKSİS’te güncel olması ve yüklenilen belge ile eşleşmesi büyük önem arz etmektedir. Aksi takdirde adaylar üniversiteleri ile iletişime geçip gerekli güncellemelerin yapılmasını sağlamalıdır.
Ağırlıklı Genel Not Ortalaması hesaplanmasında Yükseköğretim Kurulunun 4’lük ve 100’lük sistem çevrim tablosu esas alınır.
Sıkça sorulan sorular için tıklayınız.
Teknik destek için fbebasvuru@gazi.edu.tr adresine e-posta atabilirsiniz.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.