Duyuru
2026 Yılı Memnuniyet Araştırması
10 Mayıs 2026 | 12:46

Üniversitemizde kalite güvencesi sisteminin sürdürülebilirliğini sağlamak ve iyileştirme süreçlerini yürütmek amacıyla, tüm paydaşlarımızın görüş ve önerilerinin sistematik biçimde toplanması büyük önem taşımaktadır. Bu doğrultuda, kalite yönetimi süreçlerinin temel taşlarından biri olan memnuniyet anketleri çerçevesinde, 2026 yılına ait Memnuniyet Araştırması başlatılmıştır. Söz konusu araştırma, Gazi Üniversitesi Kalite Komisyonu koordinasyonunda, 12 Mayıs 2026 tarihi itibarıyla uygulanmaya başlanmış olup; Öğrenci Memnuniyet Anketi (ÖMA), Akademik Personel Memnuniyet Anketi (APMA) ve İdari Personel Memnuniyet Anketi (İPMA) olmak üzere üç ayrı hedef kitleye yönelik anketten oluşmaktadır.

Anketlere katılım, Gazi Üniversitesi Anket Yönetim Sistemi (https://anket.gazi.edu.tr) üzerinden sayfası aracılığıyla sağlanabilmektedir.

Memnuniyet anketi 2026-2-1

background image